Вчителем української мови та літератури Тарасовецької ЗОШ І-ІІІ ст. працюю вже 10 років. У народі кажуть, що педагогом треба народитися. Це стосується і вчителя української мови та літератури. Бути ним без покликання і таланту неможливо. Робота в школі дає багато радощів, творчого задоволення, проте вона неможлива без терпіння, доброзичливості, поваги і любові до своїх учнів.
Мета роботи з учнями полягає у підвищенні якості знань, розвитку потенційних можливостей кожної дитини. У своїй роботі стараюсь знаходити правильне рішення у будь-якій нестандартній ситуації, сприяю самовизначенню дитини. Застосовую форми роботи, що розвивають творче мислення учнів, спонукають їх аналізувати, порівнювати, розвивати почуття доброзичливості, взаємодопомоги. Можу з впевненістю сказати, що я люблю свою професію.
Педагогічний стаж роботи 10 років
|
Кваліфікаційна категорія І
|
Звання -
|
Педагогічне кредо «Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися , не зупиняючись»
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
У своїй педагогічній практиці апробовую спосіб інтеграції окремих елементів таких сучасних технологій навчання :
• Проектне навчання;
• Інтерактивна технологія;
• Особистісно зорієнтоване навчання.
На мою думку, види уроків, які я впроваджую у своїй роботі, допомагають відійти від стандарту, підштовхнути учня до власного, неповторного, індивідуального, особливого погляду на життя. Це, як правило,
уроки - відкриття,
уроки – дослідження,
уроки – ділові ігри,
уроки – подорожі,
уроки – погляди в історію,
уроки – практикуми;
уроки – вибори;
уроки – лінгвістичні проекти;
уроки – роздуми.
На таких уроках створюється ситуація довіри та успіху, і за таких обставин дитина розкривається, може повірити у свої можливості, реалізуватися як творча особистість, сміливо продемонструвати свої здібності.
|
|